any.cloud support bliver til ReSources

any.cloud support bliver til ReSources

Et navneskift og et brandløft midt i en tid, der har krævet en del af vores supportforretning – vi mener, at det også er den rette tid, som har lært os meget om, præcis hvad det er, der gør, at den support, any.cloud leverer, passer ind i verdensbilledet som det er i dag.

I starten af maj udgav vi en blog her på siden, hvor vi første gang berørte emnet ”Hvad Corona-krisen har betydet for vores forretning”, og siden da har vi tænkt over og arbejdet på, hvad det er for en virkelighed, vores kunder nu er i, og, vigtigst, hvad er det, vores kunder har brug for? For dét er det essentielle og grunden til, at vi går på arbejde hver dag: At vi tilbyder netop dét, der giver mening og værdi for en virksomhed, der søger IT-support.
 

Vi har færdighederne, vi ændrer navnet og retter så lidt til, så det passer med den moderne forretning

 
Corona-krisen har virkelig været katalysator for at gentænke vores måde at drive forretning på – især nye udfordringer, nye efterspørgsler, nye arbejdsformer- og metoder. Vi har lyttet, og vi har lært af vores kunder, og i dag kan vi præsentere en ny udgave – et lille ansigtsløft (om man vil) – af any.cloud-konsulentforretningen. Og siger man ikke at forandringer fryder? Det tror vi på, og vi tror på, at fremdrift og forandring gennem den rigtige dialog, de rigtige beslutninger og det helt rigtige hold gør, at ReSources også kan være med til at vækste din forretning.
 

Men hvad betyder ReSources helt konkret for dig?

1 – Du får lettere adgang til meget mere remote support
Vores erfaring under Corona-krisen var, at vi kunne løse problemerne, selv om vi ikke kunne være fysisk til stede hos kunderne. Vi kunne levere meget hurtigere og meget mere fleksibel support, fordi vi havde nemmere ved at stille konsulenter til rådighed hurtigt.

2 – Du får hjælp, uanset hvor du arbejder fra
Vi er her for at hjælpe dig og alle medarbejderne i din virksomhed, og det gør ingen forskel for os, hvor du befinder dig, og om du er på din personlige eller din arbejdscomputer. Så længe det er i forretningsøjemed, er vi her for dig. Derfor er denne løsning også fleksibel for dig.

3 – Du kan vælge den løsning, der giver mening for dig – og vi har tilvalgsmuligheder, så du kan få netop det, der passer til din forretning
Vi tilbyder to typer af remote support: Vi kalder dem ReSources Plus og ReSources Pro, og de er begge henvendt til virksomheder, der søger at udlicitere deres IT-afdeling og mangler specialister til at hjælpe. Læs mere om de to her.

 

Hvorfor ReSources?

Vi har valgt at kalde vores nye supporttiltag for ReSources, så det har en samhørighed med vores to andre produkter, nemlig ReVirt, der har fokus på oppetid og backupløsninger, og ReTrust, der er et sikkerhedsprodukt, som sikrer en online-virksomhed samt dennes kunder mod svindel.
 

Hvad betyder det for min nuværende løsning?

Det har ikke betydning for din nuværende løsning, og vi vil selvfølgelig kontakte dig for at fortælle dig, hvilke fordele du kan få ved at skifte til de nye løsninger. Kan du ikke vente, er du også meget velkommen til at give os et kald eller tage fat i din key account manager allerede nu. Vi vil gerne blive ved med at være din fortrukne IT-supportleverandør, så ingen henvendelser eller spørgsmål er for store eller for små.

Du kan læse meget mere om her, hvad ReSources Plus og ReSources Pro kan gøre for din forretning, samt få en lettilgængelig oversigt over alle vores tilvalgsmuligheder.