Mød vores Customer Service

Mød vores Customer Service

Vores Customer Service består af 4 mennesker, der tilsammen løfter opgaven om at drive any.cloud, når det kommer til stabiliteten i operationen. De er vores ansigt udadtil, og de har en speciel fælles opgave, nemlig at hjælpe vores kunder. Og i any.cloud er det vores mål, at vores kunder er glade og tilfredse med de løsninger, vi leverer. Vi dykker ned i, hvem der er med til at løse denne opgave, og hvem det er, vores kunder ”møder” i telefonen.
 

Customer Success Manager

I teamet sidder Pernille, der er vores Customer Success Manager. Hendes opgaver består bl.a. i at varetage serviceoptimering og udarbejde og analysere tilfredshedsundersøgelser på udvalgte kunder samt varetage daglige kundeserviceopgaver, der optimerer vores serviceniveau. Derudover har Pernille et stort fokus på processer, som hun er medansvarlig for sammen med vores COO. Her hjælper Pernille med procesdokumenter, use cases og flowdiagrammer, der sørger for opretholdelsen af processer i organisationen.

”Min rolle er at være kundens øjne på any.cloud og på den måde optimere og implementere servicetiltag – baseret på kundernes perspektiv. Således sikrer vi at kunne realisere kundernes ønsker og behov. Derfor er det vigtigt for mig at have en nær relation til kunderne, så jeg bedst muligt forstår deres behov og på den måde kan hjælpe dem i mål med det, der er allervigtigst for dem.
 

Customer Service Manager

Mads er vores Customer Service Manager, og det er ofte ham, du møder i telefonen, når du ringer til os. Han har ansvaret for at sikre den allerbedste service til vores kunder og hjælpe dem med at få en konsulent i røret eller ud til dem. Derudover står han for kommunikationen og planlægningen af konsulenternes dag. Derfor er Mads en go-to-person i any.cloud, fordi han ofte ved, hvem der er hvor, og hvem der laver hvad.

”Jeg er det nyeste skud på stammen i Customer Service-teamet, og jeg følte mig hurtigt som en del af teamet, fordi der er et meget stærkt sammenhold. Det oplevede jeg allerede under min onboarding. Der var en måde at møde kunderne på, som jeg virkelig kunne relatere til. Det er altafgørende for mig personligt, at kunderne får en god oplevelse, uanset hvilken type henvendelse det er. Det er også betydningsfuldt for any.cloud. Jeg synes, at det er vigtigt, at vi sammen skaber god service, der er i top.”
 

Customer Relations Manager

Customer Relations Manageren er Robert. Robert har tidligere været konsulent, og med sin udadvendte personlighed elsker han at skabe gode relationer, så det er ikke så mærkeligt, at han er vores Relations Manager. Med Roberts baggrund som IT-konsulent kan han også være med til at vurdere kunders behov i forhold til deres eksisterende og fremtidige IT-setup. Robert er nemlig taget ud på en rejse med vores Re-produkter (ReVirt og ReTrust), hvor han skal identificere, hvilke behov kunderne har, og sørge for at finde en løsning på deres udfordringer. Og hvis du ser any.cloud på en messe eller lignende, er Robert der med garanti også.

Jeg elsker muligheden for at møde eksisterende og nye kunder med det ene formål at sikre skræddersyede løsninger med vores Re-produkter. For bedst muligt at kunne gøre dette er det afgørende for mig at lære mine kunder at kende og skabe en tæt professionel relation, der skaber de bedste forudsætninger for at identificere sikkerhedsbehov og matche dem med vores løsninger. Det driver mig at kunne hjælpe any.clouds nuværende og fremtidige kunder med at stå sikkert i en konstant foranderlig virkelighed, hvor IT-sikkerhed er afgørende for enhver virksomheds evne til at beskytte sig selv og kunder.”

 

Key Account Manager

Også med i teamet er Michael. Michael er Key Account Manager, og han er rigtig dygtig til at koordinere både salgs- og serviceaktiviteter. Michael har altid god service for øje og sans for detaljer, og derfor udarbejder han tilbud og kontrakter. Michael er også ofte tovholder på interne projekter, hvor han excellerer i at lave handlingsplaner og styrer vores interne statusmøder.

Michael er desuden også kundens mand, da han indgående kender vores service og løsninger, og  derfor er han ofte fast kontakt hos en del kunder.

Som Key Account Manager er det vigtigt for mig at sikre, at vores services og produkter lever op til vores kunders behov, samt at disse behov dækkes bedst muligt i forhold til hver enkelt kundes individuelle virksomhedsstruktur. Jeg har haft min gang hos any.cloud i over 3 år og har haft rig mulighed for at tilegne mig indgående kendskab såvel til vores mange forskelligartede kundetyper som til vores forskellige ydelser. Dette er en position, som jeg sætter en ære i, og jeg værdætter at kunne benytte min viden til at vejlede og imødekomme, hvor der er behov.