IT-support siden 1998

IT-support siden 1998

I dag er vi en virksomhed, der består af tre enheder: IT-support, cloud services og hard- og software. Indtil 1. oktober 2017 var de tre dele adskilt, og any.mac stod for IT-support, men det eneste, der egentlig er blevet ændret ved fusionen, er navnet. Vi leverer nemlig stadig den samme gode IT-support, som vi har gjort siden 1998.

Vi har helt fra starten haft kunden i fokus, og vores kundebase har udviklet sig sammen med os. Som specialister inden for Mac har vi altid haft dybe rødder i reklamebranchen, men i dag kan vi finde vores kunder inden for mange forskellige brancher. Selv om vi altid har været meget fokuseret på Mac, så er lige den del en af de ting, der er kommet til at favne bredere i løbet af de år, vi har været på markedet. Derfor har vores konsulenter forskellige fokusområder, de arbejder med, og på den måde sørger vi for, at vores kunder får en konsulent, der kan hjælpe dem med det set-up, som netop deres virksomhed har.

IT-support og konsulenterne

Som konsulent er det vigtigt, at man kan levere god IT-support til kunder og planlægge projekter for dem. Og de har nogle alsidige dage. Nogle dage går med at slukke ildebrande hos kunderne, mens det på andre dage handler om rådgivning og planlægning af større projekter. Med en lang række kunder, som alle har forskellige tilgange, set-up og behov, skal konsulenterne være omstillingsparat og have både behovs- og forretningsforståelse.

Det er netop i krydsfeltet mellem virksomhedens behov og any.clouds konsulenters forståelse af det behov, at ægte arbejdsglæde og samarbejdsglæde opstår. Indsigt i den enkelte virksomhed og evnen til at afkode sin kundes behov gør, at vores kunder trygt kan overlade deres IT til os.

For os i any.cloud er det vigtigt at yde en service og IT-support, der styrker vores kunders virksomhed. Vores konsulenter har forskellige kompetencer nogle med indgående kendskab til Linux og Mac og andre til Windows. Vi kan lidt af det hele. En vigtig egenskab er også at kunne overlevere projekterne på kvalificeret vis til sine kolleger. Der taler sammen intern, sparrer og dokumenterer, så vi altid har den rette information på vores kunder. Den skal være up-to-date, så alle får en fair chance for at yde den bedste support til kunden.

Med andre ord sørger vi for at vide alt om virksomhedens IT, så vi hurtigt kan hjælpe jer – også hvis jeres faste konsulent skulle være optaget af andre opgaver.

Det er ikke altid, at man har brug for support, og heldigvis for det! Men når uheldet er ude, eller det simpelthen ikke gider at virke, så er vi her.